Status miscator in Yahoo!Messenger 9

Am vazut ca multi cauta asta pe google si nu gasesc. Ei bine uitati solutia. Am sa va explic cat pot eu de bine. ;)
Sa incepem:

Descarcati HyperIM de aici. Apoi il instalati si dupa instalare il executati. O sa va apara o fereastra ca aceasta:
 
La Profile name lasati default si la Password puneti parola "default" . Apoi bifati "I don't need the multiple user.....".
O sa va apara o fereastra asemanatoare:

 
Bifam plugin-ul File lines si Yahoo! Messenger status
Acum vom creea un fisier text (in notepad) cu statusurile care vrem sa ne apara. Eu am facut ceva de genul:

 
 Daca aveti blog si vreti sa va puneti link-ul il puneti ca in imagine ;). Apoi mergem inapoi in HyperIM pe care nu trebuie sa-l inchidem si dam dublu click pe File lines. O sa ne apara urmatoarea fereastra:

 
Apasam pe butonul Browse si ne ducem pe fisierul text care l-am creeat mai sus. Apoi la Interval in dreapta selectam intervalul de timp in care se va schimba statusul in cazul meu 200 de secunde. Apoi apasam pe Ok.
Acum ne apare fereastra:

 
Aici vom selecta Custom si o sa scriem %file1% si apasam Enter.  Cam asta a fost.....EnjoY!

1 comentarii:

Ionutz spunea...

imposibil...poate ai grsit undeva...daca ai facut exact ca in articol trebuie sa mearga...mai incearca odata

Trimiteți un comentariu